• 18-12-2006, 23:57:09
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    white key dusunce sistem olanaklar vs cok iyide...

    oranlar biraz insafsız...

    +

    yetkililer pek bi ilgisiz.
  • 04-01-2007, 22:08:39
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    odeme aş nın sanal poslarına el kondu!
  • 05-01-2007, 08:54:27
    #12
    zuken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odeme aş nın sanal poslarına el kondu!
    en konmadı sadece bankalar hizmeti durdudu.
  • 11-01-2007, 00:21:37
    #13
    aynı sey.Su an odemesını almıyan bır cok kısı var.Ve 1 ay oldu yaklasık acılmadı.Birçok arkadasım var.

    Birde neden durduruldugunuda biliyorsundur herhalde TVlere cıkan Doktor ercument cocuk pornosundan suclanan,Odeme.aş nın ortaklarından.

    Saygılar
  • 11-01-2007, 01:38:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    el konmayla hizmet durdurulması aynı şey değil malesef.

    Ama ödeme.com.tr'e olan olay hizmetin durdurulmasıdır. O yüzkarası ortağı yüzünden
  • 11-01-2007, 02:11:13
    #15
    odeme asnın dıger ortagını cok yakından tanıyorum.Saygın bır ıs adamıdır.Ve el kondu odeme asnın bır cok pcsınede el kondu.Kısaca durdulma burda el kondu manasında Yani teknık olarak filan degıl.Bankalardan yenı sanal pos almak ııcn ugrasmaları umarım yeterlıdır.

    Saygılar
  • 11-01-2007, 12:57:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sanmıyorum yeterli olacağını. giren girdi zarara.....
  • 11-01-2007, 15:35:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    odeme.comtr benim bir suru paramın ustune yattı o yuzden guvenmeyin o adamlara
  • 11-01-2007, 16:18:57
    #18
    smavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odeme.comtr benim bir suru paramın ustune yattı o yuzden guvenmeyin o adamlara
    cbacklerdemı yoksa ilk acıldıgındakı olaylardamı?