• 18-09-2020, 08:51:42
    #19
    yasal olarak bankalar varken belirsiz firmalara para göndereni anlamıyorum
  • 18-09-2020, 08:52:35
    #20
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasal olarak bankalar varken belirsiz firmalara para göndereni anlamıyorum
    o an acil olarak farkli hesabima para lazimdi. Farkettiyseniz konu eft mesai saatleri oncesinde acildi.
  • 18-09-2020, 09:16:32
    #21
    Deneme amaçlı bir transfer yaptım şimdi, bakalım ne kadar sürede geçecek. Edit: 5 dakikada geldi.
  • 18-09-2020, 09:32:07
    #22
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme amaçlı bir transfer yaptım şimdi, bakalım ne kadar sürede geçecek. Edit: 5 dakikada geldi.
    bende 1tl gönderdim şimdi 8 dk da geldi 3000halen ortalıkta yok
  • 18-09-2020, 10:10:47
    #23
    omertutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 1tl gönderdim şimdi 8 dk da geldi 3000halen ortalıkta yok
    Kendi bankanızı arayıp sorar mısınız? Bazen daha yüksek tutarlar güvenlik nedeniyle takılabiliyor, sonra sizi arayıp işlemi sizin yapıp yapmadığınızı soruyorlar. Bankanıza paranın karşı tarafa iletilip iletilmediğini sorun.
  • 18-09-2020, 10:28:21
    #24
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi bankanızı arayıp sorar mısınız? Bazen daha yüksek tutarlar güvenlik nedeniyle takılabiliyor, sonra sizi arayıp işlemi sizin yapıp yapmadığınızı soruyorlar. Bankanıza paranın karşı tarafa iletilip iletilmediğini sorun.
    50k gonderdim bu islemden once
  • 18-09-2020, 20:04:35
    #25
    benim görüşüm büyük ölçüde yazılımsal problemleri var kontrol sistemleri vasat, açılan her konuda savunanları da çıkıyor anlam veremiyorum nedir bu yalakalık.
    son zamanlarda böyle yerler açılışta 5-10tl hediye edip kullanıcı çekiyorlar insanlar da balık gibi atlıyor, sonra böyle maduriyetler yaşanıyor.

    utanmadan şikayet içeren konuları forumdan sildiriyorlar bir de, açılan şikayet konularında insanlara hakkını yasal yollar ile aramaları söyleniyor madem forum ile alakası yok neden açılan negatif konular siliniyor ve insanlar daha da mağdur ediliyor?
    yine benim görüşüm herhalde birilerinin pep ile bir ortak çalışması var. test süreci başarı ile gerçekleşmemiş, güven sağlamayan yeni projelere 5 lira da olsa paranızı yatırmayın.
    • iammert
    • Runik
    iammert ve Runik bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2020, 20:35:35
    #26
    @PeP; neden alt yaşınızı hala geliştirmiyorsunuz. Para yüklemeye çekmeye saatlerce bekliyor insanlar. Elektronik para transferinde ki en önemli kısmı halledemiyorsunuz.
    Paparaya helal olsun. Bu konuda Türkiyenin güvenini kazandı.
  • 19-09-2020, 00:28:16
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Kuveyttürk kullanın rahat edin.