• 18-12-2008, 23:55:17
    #46
    Güncelleme:
    10k hemen bozum gerçekleştirebiliriz.
  • 19-12-2008, 07:11:04
    #47
    Üyeliği durduruldu
    600 $ gönderdim. Şipşak karşılığını YTL olarak işbank hesabıma havale yaptı.

    Sitesinde yazdığı gibi 2 iş günü değil yani
  • 20-12-2008, 00:11:58
    #48
    Üyeliği durduruldu
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı arkadaşlarımız değişik iftiralarda bulunup hesabımızın kapandığını/limited konuma geçtiğini iddia ediyormuş duyduğuma göre.
    Paypal konusunda yılların tecrübesini taşıdığımızı,
    bu forumlardaki herkesi paypalda dolandırabilecek bilgiye sahip olduğumuzu,
    ve gene bu forumlardaki hiç kimse tarafından paypalda dolandırılmayacak kadar bilgili olduğumuzu hatırlatmak isterim.
    Alt limitimizin 500$ a yükseldiğini hatırlatmak istiyorum.
    Sevgiler.

    Lütfen yanlış anlaşılma olmasın; Konuya yazılan yazılardan güvenilir biri olduğunuz belli oluyor ama,



    bu forumlardaki herkesi paypalda dolandırabilecek bilgiye sahip olduğumuzu,

    Sözü biraz ağır kaçmış gibi forumdaki herkes paypal konusunda aptal der gibi bir tabir çıkarılabiliyor.

    Tabi sizin o anlamda demediğinizi biliyorum. Ama yinede ağır olmuş gibi.
  • 20-12-2008, 00:38:46
    #49
    Sen nasıl anlarsan genç arkadaşım.Orada kimsenin aptal olduğu ima edilmedi.

    Konuya paypal bozdurma isteklerinden başka mesaj yazılmasın.

    PayPal 8k lık hemen bozum hacmi devam ediyor.
  • 27-12-2008, 23:42:01
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Hem hızlı işlem hem de haftasonu Hızır gibi imdadıma yetişerek yardımseverliğinden dolayı teşekkür ederim.
  • 09-01-2009, 05:17:52
    #51
    Güncel konu :

    10,000$ hemen ödeme seçeneği mevcut.
  • 28-01-2009, 19:11:10
    #52
    10,000$ 'a kadar hemen ödeme şu anda aktif.
  • 20-02-2009, 22:34:11
    #53
    Çok kez pp bozdurdum. Hiç sorun yaşamadım. Hem de komisyon %2 daha ne olsun.
  • 20-02-2009, 22:35:15
    #54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    CaLViN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu aktiftir.
    bir kez dahi çalışma şansımız olmadı ..bey
    kader işte..

    saygıyla
    bulent