• 18-04-2018, 16:06:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    500 TL değerinde bir AstropayCard var elimde.
    Komisyonsuz şekilde bunu isteyene verebilirim.
    Ödeme enpara olacaktır.
    500 TL ödeme karşılığında 500 Tl değerinde AstropayCard olacak yani.
    İletişim PM

    Ödeme almadan kart gönderimi yapmıyorum. Lütfen teklif etmeyin. İyi forumlar.


    İyi forumlar.
  • 18-04-2018, 16:09:43
    #2
    Tl mi dolar mi hocam kart?
  • 18-04-2018, 16:12:04
    #3
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tl mi dolar mi hocam kart?
    TL hocam dolar değil.



    Konu güncel.