• 23-09-2014, 18:44:22
    #1
    Kurumsal PLUS
    enpara hesabımıza başka biri tarafından finansbank atmsi aracılığı ile para yatırılabiliyor mu? yani enpara bir ödeme yöntemi olarak kullanılabilir mi? eğer mümkünse para yatırılması için IBAN mı gerekli yoksa başka bilgilerde gerekiyor mu? bilgi sahibi arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. sağolun şimdiden.
  • 23-09-2014, 18:57:05
    #2
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara hesabımıza başka biri tarafından finansbank atmsi aracılığı ile para yatırılabiliyor mu? yani enpara bir ödeme yöntemi olarak kullanılabilir mi? eğer mümkünse para yatırılması için IBAN mı gerekli yoksa başka bilgilerde gerekiyor mu? bilgi sahibi arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. sağolun şimdiden.
    Enpara hesabınıza tüm finansbank atm lerinden para yatırılabilir ve çekilebilir.Atm den para yatıcacak kişi isim soyisim ve iban girerek para yatırabilir ok.
  • 23-09-2014, 18:58:56
    #3
    IBAN'ın son sekiz hanesi hesap numarası oluyor. Finansbank atmlerinden o hesap numarasına yatırabilirler. Herhangi bir kesinti olmaz onun dışında da bir bilgi istemez.
  • 23-09-2014, 19:13:19
    #4
    Kurumsal PLUS
    O zaman enpara bir ödeme yöntemi olarak kullanılabilir. Teşekkür ederim bilgiler için.
  • 23-09-2014, 19:21:54
    #5
    alialparslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBAN'ın son sekiz hanesi hesap numarası oluyor. Finansbank atmlerinden o hesap numarasına yatırabilirler. Herhangi bir kesinti olmaz onun dışında da bir bilgi istemez.
    8 değilde son 10 hanesiyle işlem yapmışlığım var hocam. Belkide son 8 hanesi de yeterli olabiliyordur.
  • 24-09-2014, 12:36:31
    #6
    Kurumsal PLUS
    Deneme amacı ile dün son 8 haneyi kullanarak ücret yatırdım. herhangi bir sorun yok. İşlem başarılı.
  • 24-09-2014, 12:48:14
    #7
    TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    enpara hesabımıza başka biri tarafından finansbank atmsi aracılığı ile para yatırılabiliyor mu? yani enpara bir ödeme yöntemi olarak kullanılabilir mi? eğer mümkünse para yatırılması için IBAN mı gerekli yoksa başka bilgilerde gerekiyor mu? bilgi sahibi arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. sağolun şimdiden.
    bende bir kez yatırmıştım , tam hatırlayamıyorum ama isim soy isim , iban bunlar kesin isteniyordu.