• 26-01-2014, 01:40:37
    #1
    Arkadaslar gecen aylarda paypal butonların sıtemde bısıler sattım 166 tl lık ve sımdı benım paypalım eksı bakıyeye dustum -166 dıe burda benım sucum yok odemeyı adamın bırı atmıs benı sıkayet etmıs ters ıbraz paypalı arasam dava etsem bı cozum yolu olurmu .
  • 26-01-2014, 11:54:12
    #2
    Misafir
    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...en-hersey.html

    Detaylı incelerseniz bi fikir edinebilirsiniz
  • 12-02-2014, 12:03:00
    #3
    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...en-hersey.html

    Detaylı incelerseniz bi fikir edinebilirsiniz
    hocam pekı paypaldakı ıbraz borcunu odemesek ne olur mesala
  • 12-02-2014, 12:16:36
    #4
    Misafir
    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pekı paypaldakı ıbraz borcunu odemesek ne olur mesala
    Rakam çok çok büyük değilse hiç bir şey çıkmaz, ara ara mail atarlar öde diye o kadar.
  • 12-02-2014, 12:23:36
    #5
    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rakam çok çok büyük değilse hiç bir şey çıkmaz, ara ara mail atarlar öde diye o kadar.
    274 lıra hocam
  • 12-02-2014, 12:31:41
    #6
    Misafir
    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    274 lıra hocam
    Hiç bir sorun olmaz...
  • 12-02-2014, 13:25:44
    #7
    Deae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir sorun olmaz...
    hanı paypal mahkemeye felan vermez deılmı hocam bunun ıcın