• 05-05-2008, 14:57:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkdaşlar bi blogspotum var üst tarafına nasıl logo eklerim ? bilen arkdaşlar varsa anlatırlarsa sevinirim..
  • 05-05-2008, 15:26:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    html ekle gibi bi yer olması lazım
    ordan galiba
    tam hatırlamıyorum paneli unuttum biraz
  • 05-05-2008, 15:37:33
    #3
    üst tarafına derken ; header resminin üzerine mi ? yoksa üst sağ ve sol köşeye mi ? ( köşeye yerleştirilen bayrak gibi )
  • 05-05-2008, 15:44:22
    #4
    Yerleşimden navbarın altında üstbilgi var yanından düzenleye bas ordan logoyu yüklersin
  • 05-05-2008, 15:58:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yok navbarın altına nasıl yükleyecem onu soruyorum..
  • 05-05-2008, 16:48:27
    #6
    yeni bi html widgeti aç resim kodlarını oraya yerleştir. sonra widgeti logonun altında bi yere yerleştir . bilmem pek anlata bildimmi
  • 05-05-2008, 16:57:51
    #7
    Navbaranın altındaki blog başlığının yerine diyorsan dediğimi yaparsan olur başka bir şey diyorsna açıklayıcı olursan yardımcı oluruz