En iyi FTP programı Hangisi? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En iyi FTP programı Hangisi?
163
●
10.652
R10.net
Webmaster Genel
Programlar
En iyi FTP programı Hangisi?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
15
Son
02-05-2009, 18:51:36
#37
Toprakk
CuteFTP
02-05-2009, 19:04:15
#38
Zafi
Flashpeak BlazeFTP, basit,ücretsiz,yeterince hızlı.
02-05-2009, 23:16:27
#39
djxray
FileZilla ile başladım hala kullanıyorum.
Alışmış kudurmuştan beter.
03-05-2009, 01:18:46
#40
Yakup
Üyeliği durduruldu
djxray adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
FileZilla ile başladım hala kullanıyorum.
Alışmış kudurmuştan beter.
Bende cuteftp ile
03-05-2009, 02:12:17
#41
Chatlack
ßen de Filezilla ile başladım, hala devam ediyorum.
03-05-2009, 02:26:00
#42
Ferraconn
CuteFTP kullanıyorum oldukça kullanışlı.
03-05-2009, 09:11:49
#43
NymO
fâni editör.
CuteFTP Güzel en sevdigim yanıda kodları renklı gösterior edit yaparken
03-05-2009, 10:22:08
#44
alperen44
Üyeliği durduruldu
Filezilla
03-05-2009, 10:57:14
#45
Anarchist
Kesınlıkle Cute FTP yıllardır kullanıyorum hiç bir sorunla karşılaşmadım.
Bir tek bazen 1.satıra bir kod eklıyor kendı kendıne
Bir kere bir tane indirmiştim filezillamıydı bılmıyorum ama acaip acaip sesler çıkartıyordu çok komik bir programdı
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
15
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler