• 30-04-2009, 13:41:33
    #28
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kesinlikle Filezilla ,hem ücretsiz hem çok kullanışlı.
  • 30-04-2009, 15:34:29
    #29
    filezilla ile basladim su an cute kullaniyorum filezillada fena değil ama cute bence daha iyi ama suda var filezilla cute gibi ucretli olsa herhalde cute ile rahat yarisir bence
  • 30-04-2009, 16:50:34
    #30
    Şahsen CuteFTP derim ben. Uzun zamandır kullanıyorum, sorunsuz bir program...
  • 30-04-2009, 19:31:19
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Forefer Filezilla.
  • 30-04-2009, 19:52:20
    #32
    Bencede CuteFTP. Bu işin ilk yazılımlarındandır. Programı çok geliştirdiler.
  • 30-04-2009, 19:58:34
    #33
    FlasFxp herkes kendi begendigini ve kulandıgını .. seçiyor turke kulanmak gerekirse fizella FlashFXp de çok güzel ve yararlı
  • 30-04-2009, 22:18:39
    #34
    Backlink Hizmetleri
    WinSCP
  • 02-05-2009, 15:12:09
    #35
    CuteFTP
  • 02-05-2009, 18:36:32
    #36
    Hız bakımından CUTE FTP sunucunun hakkını hızı ile veriyor fakat son dönemlerde CUTE FTP den birçok webmaster'in dosyalarına İframer virüs girdi diğer ftp programlarında bu virüs riski yok gibi fakat cute bu konuda hızlı olduğu gibi tehlikelide