• 10-02-2008, 14:42:32
    #1
    Arkadaşlar vbulletin ömür boyu lisansım var alalı 10 ay kadar oldu yani 1 yılını doldurmadı
    ancak 3.7.0 indiremiyorum nereden indirecem benmi bulamadım hala 3.6.8. indirebiliyorum ama 3.7.0in downloandı yok??
    resimde gördüğnüz gibi
  • 10-02-2008, 15:07:40
    #2
    bu konuyu incele istersen

    https://www.r10.net/vbulletin/128726-...-beta-4-a.html
  • 10-02-2008, 15:18:50
    #3
    http://members.vbulletin.com'dan giriş yapın.

    Download vBulletin linkine tıklayın.

    More Download Options kutucuğunu işaretleyin..

    indirmek istediğiniz Versionlar aşağıda listelenecek 3.7.0 Beta 4 seçin..
  • 10-02-2008, 15:34:49
    #4
    yusuf null marez vb dağıtım yasak .
  • 10-02-2008, 15:40:03
    #5
    Hadi null vbulletin verdiğiniz bir an gözarda edelim Adam resim koymuş birde Vbulletin panelinden nerede indirebilirim diye siz ona rağmen hala rapide atıp buradan indir demişsiniz..
  • 10-02-2008, 16:01:31
    #6
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi null vbulletin verdiğiniz bir an gözarda edelim Adam resim koymuş birde Vbulletin panelinden nerede indirebilirim diye siz ona rağmen hala rapide atıp buradan indir demişsiniz..
    hiç güleceğim yoktu
  • 10-02-2008, 18:12:20
    #7
    teşekkür ederim arkadaşlar saolun nullmü allah korusun
  • 10-02-2008, 18:45:39
    #8
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırdır başın mı yandı daha evvelden ?
  • 11-02-2008, 00:21:52
    #9
    tabi yandı ama vb kullanacaklar bence lisans alsın yoksa gerçekten null e başa çıkılamıyor
    adamlar domaine kurulmaz ediyor başka insanların emeğide gidiyor forumda o ayhrı tabi
    ama 160 doları verdik şu yıllık 30 dolar olayı olmasa daha ii olur