tabi yandı ama vb kullanacaklar bence lisans alsın yoksa gerçekten null e başa çıkılamıyor
adamlar domaine kurulmaz ediyor başka insanların emeğide gidiyor forumda o ayhrı tabi
ama 160 doları verdik şu yıllık 30 dolar olayı olmasa daha ii olur