Konu
vB 3.7.0 nereden indireceğim?
11-02-2008, 00:21:52
#9
MehmetKS
tabi yandı ama vb kullanacaklar bence lisans alsın yoksa gerçekten null e başa çıkılamıyor
adamlar domaine kurulmaz ediyor başka insanların emeğide gidiyor forumda o ayhrı tabi
ama 160 doları verdik şu yıllık 30 dolar olayı olmasa daha ii olur