arkadaşı hiç tanımam etmem ama gerçekten yardımsever ve bilgili bir insan. foruma ilk olduğum zamanda kimsenin çözemediği sorunumu çözdü. Dünde benim işin içinden çıkamıyacağım işi halleti.
Teşekkürler victories hocam.
victories'a teşekkürü borç bilirim.
1
●412
- 20-09-2013, 15:38:29
- 20-09-2013, 15:40:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kesinlikle haklısınız. Benzer şeyleri bende yaşadım. Bir teşekkür de benden. Allah razi olsun.

(Tapatalk ile telefondan gönderildi.)
