
Bölüme baktım ve konusunun açılmadığını gördüm

Diziye başlamayı uzun süredir planlıyordum ve bu gece başladım ve 1.sezonu bitirdim.Dizi Ted karakterinin çocuklarına anneleriyle nasıl tanıştığını anlatması konusu üzerine konulu bir film.Bugüne kadar izlediğim filmlerdeki arkadaş gruplarından en iyisi bu dizide var.Karakterler adeta birbirini tamamlıyorlar.Özellikle Barney ve Ted in uyumu,Barney in karakteristik yapısı ve esprileri mükemmel
Diziyi izlemeden Barney'i tanıyanlar olduğuna eminim 

Kesinlikle tavsiye edilir.Puanım: 9.4/10
