Xcache Kurulumu - Php Hızlandırıcı
45
●10.748
- 05-04-2008, 12:03:28phpize komutunu kullanabılmek ıcın php-devel paketini yüklemeniz gerekiyor.Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php.ini ye eklenen kodlarda şifrenin üst kısmında tanımladığınız kullanıcı adını ve verdiğiniz şifrenin md5 li halini dogru yazdıgınıza emin olun girmemesi mümkün değil çünkü.Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php.ini dosyasını bir kontrol edin derim. Buyuk ıhtımal xcache ın konfigurasyon verileri php.ini ye eklenmemiş olabilir.GuMgUmOk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-11-2008, 17:27:08xxxxxxxxxxxxxxx olan bölümü not almadıysan bir daha kur,
php.ini yol arıyorsan "php -i | grep php.ini "SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-11-2008, 17:33:43