• 26-03-2008, 22:16:03
    #19
    Hocam güzel anlatmışsın Teşekkürler... yalnız domain.com/admin girdiğimde XCache is not loaded hataısnı alıyorum nerde yanlış yaptım sizce
  • 05-04-2008, 12:03:28
    #20
    Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu komutu tanımadı burada takıldım? command not found diye hata verdi..
    phpize komutunu kullanabılmek ıcın php-devel paketini yüklemeniz gerekiyor.

    Co$kuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xCache şifresi 123456 diyelim bunu yazdım md5 Halini alıp dediğiniz gibi koydum
    Admin acılıyor fakat user ve sifreyi kabul edip girmiyor ?
    php.ini ye eklenen kodlarda şifrenin üst kısmında tanımladığınız kullanıcı adını ve verdiğiniz şifrenin md5 li halini dogru yazdıgınıza emin olun girmemesi mümkün değil çünkü.

    GuMgUmOk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güzel anlatmışsın Teşekkürler... yalnız domain.com/admin girdiğimde XCache is not loaded hataısnı alıyorum nerde yanlış yaptım sizce
    php.ini dosyasını bir kontrol edin derim. Buyuk ıhtımal xcache ın konfigurasyon verileri php.ini ye eklenmemiş olabilir.
  • 05-04-2008, 21:53:26
    #21
    64 bit için farklı bir dosya kullanmamız gerekiyor sanırım

    veya bunun 64 bit için olanı varmı
  • 06-11-2008, 17:18:45
    #22
    Konuyu hortlatıyorum ama kusura bakmayın bir yerde tıkandım..

    kurmaya çalışıyorum şuan "pico /usr/local/lib/php.ini" yerine geldim orda tıkandım.

    Alıntı
    Make install işlemimizden sonra modul'un bulunduğu yol çıkıcak karşınıza bu yolda no-debug-non-zts-xxxxxx yazan kısmı bir yere not edin.
    burdaki yolu tekrar görebilmek için nereye bakmam gerekiyor (hangi kodla)
  • 06-11-2008, 17:24:42
    #23
    Başa dönüp kurulumu tekrar yap bence dostum. Uğraşma o yolu bulmakla.
  • 06-11-2008, 17:27:08
    #24
    xxxxxxxxxxxxxxx olan bölümü not almadıysan bir daha kur,

    php.ini yol arıyorsan "php -i | grep php.ini "
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burdaki yolu tekrar görebilmek için nereye bakmam gerekiyor (hangi kodla)
  • 06-11-2008, 17:28:47
    #25
    Şurdayım tam olarak ;

    [media]http://www.saboces.gen.tr/gg.PNG[/media]

    txt dosya içindeki kod sanırım benim yolum doğrumudur ?
  • 06-11-2008, 17:33:43
    #26
    evet doğru,

    konu için iyi bir kaynak;http://forum.iyinet.com/php/78137-xc...landirici.html
  • 06-11-2008, 18:16:54
    #27
    Co$kuN arkadaş sağolsun o kadar soru sormama rağmen bıkmadan cevapladığı için teşekkür ederim onada.. sonuna kadar geldim ama sunucuya geçince kurmayı daha uygun gördük şimdilik teşekkür ederim yardımcı olan arkadaşlara.

    iyi çalışmalar diliyorum.