• 16-08-2012, 23:09:59
    #10
    Peki o zaman facebook u kullanarak uye olanlar hala uye olarak kalabiliyorlar mi? ve facebook sifreleriyle vesaire giris yapabiliyorlarsa ok diger turlu kotu olur cunku
  • 16-08-2012, 23:33:07
    #11
    Regnos.com
    Bir form koymak yeterli
  • 08-09-2012, 15:46:30
    #12
    Regnos.com
    İçerik sayfasının arayüzünü değiştik yeni ek özellikler eklendi.
  • 09-09-2012, 20:11:38
    #13
    tasarım olarak çok eksiği var sanki hocam. site güzele benziyor ama profil sayfaları çok emek harcanmamış sanki.
  • 09-09-2012, 23:52:43
    #14
    Regnos.com
    sizin görüşünüz saygı duyarım yalnız ilk sizden duyuyorum profil sayfalarının kötü olduğunu çevremdeki insanlar ve kullanıcılar çok beğendiler.