Friendplans.com > Fikir & Önerileriniz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Friendplans.com > Fikir & Önerileriniz
13
●
1.024
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Web Siteleri - Site Tanıtımı
Friendplans.com > Fikir & Önerileriniz
1
2
16-08-2012, 23:09:59
#10
Luklesin
Peki o zaman facebook u kullanarak uye olanlar hala uye olarak kalabiliyorlar mi? ve facebook sifreleriyle vesaire giris yapabiliyorlarsa ok
diger turlu kotu olur cunku
16-08-2012, 23:33:07
#11
Micron
Regnos.com
Bir form koymak yeterli
08-09-2012, 15:46:30
#12
Micron
Regnos.com
İçerik sayfasının arayüzünü değiştik yeni ek özellikler eklendi.
09-09-2012, 20:11:38
#13
yusuftrn
tasarım olarak çok eksiği var sanki hocam. site güzele benziyor ama profil sayfaları çok emek harcanmamış sanki.
09-09-2012, 23:52:43
#14
Micron
Regnos.com
sizin görüşünüz saygı duyarım yalnız ilk sizden duyuyorum profil sayfalarının kötü olduğunu çevremdeki insanlar ve kullanıcılar çok beğendiler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler