• 24-10-2012, 21:56:47
    #10
    iyi bayramlar
  • 24-10-2012, 21:59:56
    #11
    Tüm İslam aleminin Kurban Bayramı kutlu olsun. Umarım hayırlara vesile olur.
  • 24-10-2012, 22:52:14
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cümleten hayırlı bayramlar herkese
  • 24-10-2012, 22:58:29
    #13
    İyi bayramlar arkadaşlar, nice güzel bayramlara inşallah
  • 24-10-2012, 23:09:01
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben önemli değerleri bir daha hatırladığımız bu bayramda dini ne olursa olsun herkesin bayramını kutlar, nice iyi bayramlara der ve unutulmaz videoyu koyar giderim;


    http://www.youtube.com/watch?v=-Rsri_fN-vg
  • 25-10-2012, 01:08:33
    #15
    İyi bayramlar arkadaşlar.
  • 25-10-2012, 02:49:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle bütün İslam Aleminin sonra Milletimizin ve daha sonra R10 ailesinin Kurban Bayramı mübarek olsun.
  • 25-10-2012, 03:00:58
    #17
    Sağolun arkadaslar hepinizin bayramı mübarek olsun


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 25-10-2012, 03:14:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Herkeslere, iyi bayramlar dileriz