• 23-05-2013, 20:16:03
    #1




    Evet arkadaşlar r10'da kilim satışlarımız başlamıştır.

    İlk ürünümüz araba kilimi.

    ÜRÜN ÖZELLİKLERİ :
    • Uşak kilimi
    • Çamaşır Makinasında Yıkanabilir
    • %60 Yün %40 Pamuk


    PAKET İÇERİĞİ :
    • 2 Adet : 37cm X 41cm (ön koltuklar)
    • 1 Adet : 37cm X 123cm (arka koltuk)


    ÖDEME SEÇENEKLERİ :
    • Havale/Eft
    • Kapıda Ödeme
    • Kredi Kartı İle Peşin veya Taksitli Ödeme


    KARGO SEÇENEKLERİ :
    • Alıcı Öder
    • Ptt Kargo
    • Siparişi Takiben 48 saat içerisinde ürün kargoya teslim edilecek


    ARABA KİLİMİ MODELLERİMİZ




    KONUMUZ SÜREKLİ GÜNCELLENECEK VE DİĞER KİLİM MODELLERİMİZ (Yolluk,Seccade,minder) KONUYA EKLENECEKTİR


    İLETİŞİM YOLLARI :
    • Tel : 0506-310-23-16
    • Mail : info[@]tekstilgidiyor.com
    • Msn : orcun_simsek [@] hotmail[.]com[.]tr
    • Konu altından Yorum
    • R10 Üzerinden Pm
  • 24-05-2013, 15:18:46
    #2
    Ödeme seçenekleri içerisine Kredi Kartı ile Peşin veya Taksitli Ödeme eklenmiştir...
  • 24-05-2013, 15:24:45
    #3
    Ön koltuk ebatları küçük değilmi ?
  • 24-05-2013, 20:19:53
    #4
    sahsiyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön koltuk ebatları küçük değilmi ?
    Standart ebatlar hocam. Piyasada bulabileceğiniz tüm araba kilimleri ya bu ebatta olur yada +-1,2cm oynar.
  • 24-05-2013, 21:02:17
    #5
    PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Standart ebatlar hocam. Piyasada bulabileceğiniz tüm araba kilimleri ya bu ebatta olur yada +-1,2cm oynar.
    Renk çeşitleri olacak mı ?
  • 24-05-2013, 21:04:17
    #6
    sahsiyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk çeşitleri olacak mı ?
    Evet hocam konunun en alt kısmında bulunan 5 farklı renk seçeneğinden istediğinizi seçebilirsiniz. Resimde ön ve arka kısımları da gösterilmiştir.
  • 26-05-2013, 14:38:37
    #7
    Satışlarımız günceldir.