Konu
Satış
R10 Kilimcisi Geldi | Araba Kilimi | Yolluk | Seccade | Minder
24-05-2013, 20:19:53
#4
PiSLiCk_06
sahsiyet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ön koltuk ebatları küçük değilmi ?
Standart ebatlar hocam. Piyasada bulabileceğiniz tüm araba kilimleri ya bu ebatta olur yada
+-
1,2cm oynar.