Konu
Satış
R10 Kilimcisi Geldi | Araba Kilimi | Yolluk | Seccade | Minder
24-05-2013, 21:02:17
#5
sahsiyet
PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Standart ebatlar hocam. Piyasada bulabileceğiniz tüm araba kilimleri ya bu ebatta olur yada
+-
1,2cm oynar.
Renk çeşitleri olacak mı ?