PiSLiCk_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Standart ebatlar hocam. Piyasada bulabileceğiniz tüm araba kilimleri ya bu ebatta olur yada +-1,2cm oynar.
Renk çeşitleri olacak mı ?