bunu bir dene,
https://www.r10.net/2362628-post3.html
Blockerlara yakalanmayan pop up kodu
96
●30.128
- 23-08-2008, 23:07:42
- 27-08-2008, 08:28:17Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod için teşekürler denedim çalışıyor.
Bunu 728 1024 boyutlarında nasıl açmasını sağlayabiliriz?
-iyi günler- - 27-08-2008, 21:27:08
- 08-09-2008, 02:59:49Üyeliği durduruldu
<script LANGUAGE="JavaScript"> function CC_noErrors() { return true; } window.onerror = CC_noErrors; </script> </HEAD> <body topmargin="0" nunload=stbs()> <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0 height=0> <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1> <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1> </object> <SCRIPT> function pop(){ stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('https://www.r10.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();"); } setTimeout('pop();',0); </SCRIPT>Radmin'in bu popup kodunun 1 ip'de 1 kez açılanı varmı arkadaşlar? - 16-09-2008, 15:54:11Eposta Aktivasyonu GerekmekteMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodu ekledim çalıyor fakat ikinci sayfa ziyaretçinin önüne değilde sayfa ekranda minimize durumda açılıyor bu nedenle sayfa direk kapatılabiliyor, açılan popup sayfayı ekranda maximize durumda açılması mümkünmüdür
