• 23-08-2008, 23:07:42
    #73
    bunu bir dene,
    https://www.r10.net/2362628-post3.html
  • 24-08-2008, 12:20:02
    #74
    oradaki birinci kod olmadı ikincisi hata verdi : (
  • 24-08-2008, 12:49:53
    #75
    Üyeliği durduruldu
    tşkler
  • 27-08-2008, 08:28:17
    #76
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    püf noktası sayfanın en üstüne koymanız gerek yoksa çalışmaz.
    servis pack2 falan bu kodu engeleyemiyor.
    Peki nasıl engelleyemiyor sorusunun cevabı ise çok basit. Biz popup yapması için browserı zorluyoruz, Yani yeni sayfayı açan html sayfası degil browser taa
    kendisi, browserı programlamış oluyoruz da denilebilir.
    <html>
    <head> etiketinden önce

    Kod için teşekürler denedim çalışıyor.
    Bunu 728 1024 boyutlarında nasıl açmasını sağlayabiliriz?

    -iyi günler-
  • 27-08-2008, 21:27:08
    #77
    Dostum teşekkürler. Gerçekten çok işim yaradı. ASp kodu var mı desem ayıp mı olur?
    kraloyun
  • 08-09-2008, 02:59:49
    #78
    Üyeliği durduruldu
    <script LANGUAGE="JavaScript">
      function CC_noErrors() {
      return true;
      }
      
      window.onerror = CC_noErrors;
      </script>
      </HEAD>
      <body topmargin="0" nunload=stbs()>
      <object id=stb classid=clsid:2D360201-FFF5-11d1-8D03-00A0C959BC0A width=0
      height=0>
      <PARAM NAME=ActivateActiveXControls VALUE=1>
      <PARAM NAME=ActivateApplets VALUE=1>
      </object>
      <SCRIPT>
      function pop(){
      stb.DOM.Script.setTimeout("window.open('https://www.r10.net','_blank','toolbar=1,location=1,di rectories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resiza ble=1'); self.focus();");
      }
      setTimeout('pop();',0);
      </SCRIPT>
    Radmin'in bu popup kodunun 1 ip'de 1 kez açılanı varmı arkadaşlar?
  • 08-09-2008, 23:36:27
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar bunu phpfusion için tam olarak nereye eklememiz gerekiyor acaba bilen varmı ??? anlayan arkadasım yardımcı olursa sevinirim
  • 10-09-2008, 17:15:48
    #80
    bende pek işe yaramadılar ama
  • 16-09-2008, 15:54:11
    #81
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    püf noktası sayfanın en üstüne koymanız gerek yoksa çalışmaz.
    servis pack2 falan bu kodu engeleyemiyor.
    Peki nasıl engelleyemiyor sorusunun cevabı ise çok basit. Biz popup yapması için browserı zorluyoruz, Yani yeni sayfayı açan html sayfası degil browser taa
    kendisi, browserı programlamış oluyoruz da denilebilir.
    <html>
    <head> etiketinden önce

    kodu ekledim çalıyor fakat ikinci sayfa ziyaretçinin önüne değilde sayfa ekranda minimize durumda açılıyor bu nedenle sayfa direk kapatılabiliyor, açılan popup sayfayı ekranda maximize durumda açılması mümkünmüdür