• 14-08-2013, 13:46:22
    #1
    Platin üye
    Fazla söze gerek yok. http://www.karabuk.edu.tr/
  • 14-08-2013, 13:49:56
    #2
    anormal bi durum göremedim?
  • 14-08-2013, 14:56:09
    #3
    harika grafikler, renkler müthiş; o solda sallanan şeyi nasıl yapıyorlar?

  • 14-08-2013, 14:57:29
    #4
    10.000 sayfa kitap okusam bu kadar yorulmazdı gözlerim
  • 14-08-2013, 15:04:00
    #5
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 sayfa kitap okusam bu kadar yorulmazdı gözlerim
    Yorulurdu bence
  • 14-08-2013, 15:04:37
    #6
    2008 üniversitelerinin çoğunun durumu böyle.. memlekete göre de değişiyor açıkcası durum
  • 14-08-2013, 15:18:39
    #7
    Yapan kişinin ekran benm gibi buyuk heralde bı anormallik sezdirmedi
  • 15-08-2013, 07:23:27
    #8
    iyisite.NET
    Vallahi başım ağırdı, tasarım, renkler ve aşağı çekerkenki o gidiş
  • 20-08-2013, 00:22:23
    #9
    bizim ordunun ünisinin sitesi bile karabükten iyi http://www.odu.edu.tr/