Bu Siteyi Tasarlayan Öğretim Görevlileri KÖR Oldu... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Siteyi Tasarlayan Öğretim Görevlileri KÖR Oldu...
34
●
3.253
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Bu Siteyi Tasarlayan Öğretim Görevlileri KÖR Oldu...
1
2
3
4
14-08-2013, 13:46:22
#1
BianAjans
Platin üye
Fazla söze gerek yok.
http://www.karabuk.edu.tr/
14-08-2013, 13:49:56
#2
Misafir
anormal bi durum göremedim?
14-08-2013, 14:56:09
#3
DizayNet
harika grafikler, renkler müthiş; o solda sallanan şeyi nasıl yapıyorlar?
14-08-2013, 14:57:29
#4
Scacrow
10.000 sayfa kitap okusam bu kadar yorulmazdı gözlerim
14-08-2013, 15:04:00
#5
SemihCAN
Scacrow adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
10.000 sayfa kitap okusam bu kadar yorulmazdı gözlerim
Yorulurdu bence
14-08-2013, 15:04:37
#6
ArneLd
2008 üniversitelerinin çoğunun durumu böyle.. memlekete göre de değişiyor açıkcası durum
14-08-2013, 15:18:39
#7
Maharaja
Yapan kişinin ekran benm gibi buyuk heralde bı anormallik sezdirmedi
15-08-2013, 07:23:27
#8
Linux
iyisite.NET
Vallahi başım ağırdı, tasarım, renkler ve aşağı çekerkenki o gidiş
20-08-2013, 00:22:23
#9
SwarTLine
bizim ordunun ünisinin sitesi bile karabükten iyi
http://www.odu.edu.tr/
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler