• 17-09-2007, 20:45:49
    #1
    arkadaşlar müyapın kapattığı site domainlerinin açılma şansı ne kadardır sizce ?
  • 17-09-2007, 20:53:10
    #2
    bir zaman dilimi yok sanırım...
    Sen gidip başvuruyorsun sözleşme gibi bir şey imzalatıyorlar sana bir daha onların istemediiği şeyleri yayınlamıyacam diye daha sonrada açıyorlar bildiğim kadıyla
  • 17-09-2007, 21:00:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hangi salak o sözleşmeyi imzalar ki...

    möyap amca sitene birini gönderir imzasına mp3 koyar alsana 100 bin dolar...
  • 17-09-2007, 21:11:20
    #4
    sözleşme değil de sitedeki illegal içeriği kaldırıp mahkemeye başvurabiliyosun.200-250 YTL masrafı varmış.
  • 17-09-2007, 21:17:37
    #5
    Para kısmını kaldırabiliyorsun sözleşmeden, tabi sözleşme akdine uymazsan siteyi küt diye kapatırlar.
  • 20-09-2007, 13:37:16
    #6
    peki bunlarla nasıl irtibata geçicez biz, mp3 yayını yapılmıcak vs vs felan diye nasıl kendimize muhatab bulucaz . (site yapısını değiştiririm bende forum değilde baska bi içeriğe çeviririm siteyi domainim güzel ve akıllarda yer etti bi kere ) bak yine anılarım depreşti ya
  • 20-09-2007, 13:47:51
    #7
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Avukat'a gidip sorabilirsin o şekil'de yaptırabilirsin yada savcılığa kendin'de başvurmayı deneyebilirsin
  • 20-09-2007, 20:04:00
    #8
    muyap yetkililerine mail atarak sözleşmeyi alabilirsin sanırım, imzalayıp geri yollarsan onlar ilgilenirler.
  • 21-09-2007, 03:11:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi salak o sözleşmeyi imzalar ki...
    möyap amca sitene birini gönderir imzasına mp3 koyar alsana 100 bin dolar...
    ben böyle birşey olcağını sanmıyorum... bunu herforuma yapabilirler... mesela gıcık olduğun birinin forumuna yaparsın kapanır diye bişey yok... mp3 bölümü sen koymadıkça siteye mp3 paylaşımı yasak yazdıkşa bişey olmaz ...

    hee ayrıca o kadar kolay olcağını sanmıyorum. forumtr kapanmıştı 250 ytl ile olsaydı açarlardı tekrar