arkadaşlar konuyu yanlış yere açtıysam k.bakmayın
bu posbiti yapabilecek birisi varmı ?
Bu postbit_legacy Î Yapabilecek olan varmı ?
6
●405
- 14-12-2009, 13:36:36http://www.vbulletincim.com/vbulleti...t-ve-imza.html
http://www.vbturkiye.org/vbulletin-k...l-postbit.html
http://www.keha.net/vbulletin/1302-s...enirsiniz.html
Burada baya var : http://vizilti.net/hazir-postbit-postbit_legacy/
http://www.kardesfrm.com/hazir-postbit-postbit_legacy/
http://fear-team.com/postbit_legacy/
Bunları css Renleriyle siyah yapma ihtimalin var. daha kaliteli bulursam veririm. - 14-12-2009, 13:45:02önemli değil. kolay gelsin.elmanderr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle