• 12-05-2019, 07:19:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle boş yapıcak arkadaşlar yazmasın

    Ticaret konusu açmak için belli başlı kurallar gerekiyor örneğin 20Ticaret puanı almış olmak,
    Asıl anlaşılması zor konu şu ki; Ticaret konusu açmadan ticaret yapmadan nasıl böyle Puan alabilirim.
    Millet okadar konu açmış ya sabah akşam uğraşıp müşteri bulmuşlar yada fake hesaplar ile kendilerine puan yollamış başka türlü olmuyor çünkü.
    Benden referans isteyip (ref istemek yasak) Ticaret yaptığım birindende rica ettim puan verin olumlu olumsuz hiç fark etmez bunun yüzündende hiç dinlenilmeden ban yedim oda ayrı bir mesele, ref istiyen arkadaşda etrafta cirit atıyor.
    Velhasıl nasıl puan toplucaz millet bir fikir verin
  • 12-05-2019, 07:40:42
    #2
    Ticaret konusu olanlardan alım yaparak ticaret puanı toplayabilirsiniz , ve 20 ticaret puanı dışında belirli bir süre var. O süreyi aşmadan da konu açamıyorsunuz bilginize.
  • 12-05-2019, 07:59:14
    #3
    Hocam forumda ticaret yapmanız gerekiyor. Diğer türlü alınan puanlar zaten yasak.
  • 16-06-2019, 01:30:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    selcukist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam forumda ticaret yapmanız gerekiyor. Diğer türlü alınan puanlar zaten yasak.
    Çok Zekisin kardeş 😊