13-14 senedir sadece gündemi takip etmek için kullandığım x hesabım geçen hafta neden bilmiyorum askıya alındı . İtiraz ettim şöyle bir mail attılar
hesap için itiraz talebini inceledik. Otomatik sistemlerimiz herhangi bir ihlal olmadığını belirledi ve hesabının tüm işlevlerini eski hâline getirdi. Teşekkürler, X Destek. ancak hesabım halen askıda düzelmedi ne yapmalıyım bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim
Twitter ile sorun yaşıyorum
3
●68
- 25-05-2026, 01:13:38
- 25-05-2026, 01:48:14Hiç bir sebep yok askıya almaları için paylaşım felan yapmam öyle sık sık