Odeaweb'e Teşekkür Ederim 🌹 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Odeaweb'e Teşekkür Ederim 🌹
9
●
230
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Odeaweb'e Teşekkür Ederim 🌹
1
2
25-12-2021, 10:10:53
#1
ayintap27
3 yıldır tüm sitelerimi barındırdığım ve çoğu zaman kendileri ile alakalı bile olmayan sorunlarımda bile yardımcı olan
@
odeaweb
; firmasına değerli hediyeleri için teşekkür ederim. Nice uzun yıllarda çalışma dileğiyle
25-12-2021, 10:12:34
#2
hicyilmaz
Bu hediyelerden alırsam bende
@
odeaweb
; e geçmeyi düşünebilirim
25-12-2021, 10:13:49
#3
ayintap27
hicyilmaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu hediyelerden alırsam bende
@
odeaweb
; e geçmeyi düşünebilirim
Hediye bahane, bence
@
odeaweb
; şahane
25-12-2021, 10:13:53
#4
karmedia
@
odeaweb
; bize gelmedi
25-12-2021, 10:16:30
#5
Hodari
Vay be o kadar çalışıyorum bende bana da gelmedi.
25-12-2021, 10:17:23
#6
h2okreatif
@
odeaweb
;
25-12-2021, 10:28:09
#7
WPD
Kıskandım şimdi
25-12-2021, 10:28:26
#8
CKorkmazli
Hizmetleri ve desteği çok iyi gerçekten 2 tane kullandığım firma vardı 3.sü odeaweb oldu.
25-12-2021, 11:32:58
#9
eypoffcl
Ben de o kadar çalıştım. Bana neden gönderilmedi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler