• 25-12-2021, 10:10:53
    #1
    3 yıldır tüm sitelerimi barındırdığım ve çoğu zaman kendileri ile alakalı bile olmayan sorunlarımda bile yardımcı olan @odeaweb; firmasına değerli hediyeleri için teşekkür ederim. Nice uzun yıllarda çalışma dileğiyle

  • 25-12-2021, 10:12:34
    #2
    Bu hediyelerden alırsam bende @odeaweb; e geçmeyi düşünebilirim
  • 25-12-2021, 10:13:49
    #3
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hediyelerden alırsam bende @odeaweb; e geçmeyi düşünebilirim
    Hediye bahane, bence @odeaweb; şahane
  • 25-12-2021, 10:13:53
    #4
    @odeaweb; bize gelmedi
  • 25-12-2021, 10:16:30
    #5
    Vay be o kadar çalışıyorum bende bana da gelmedi.
  • 25-12-2021, 10:17:23
    #6
    @odeaweb;
  • 25-12-2021, 10:28:09
    #7
    Kıskandım şimdi
  • 25-12-2021, 10:28:26
    #8
    Hizmetleri ve desteği çok iyi gerçekten 2 tane kullandığım firma vardı 3.sü odeaweb oldu.
  • 25-12-2021, 11:32:58
    #9
    Ben de o kadar çalıştım. Bana neden gönderilmedi