• 28-09-2025, 10:58:20
    #1
    Her 3 günde bir bütün hesaplarım askıya alınıp Kimlik onayı ile açılıyor. Bu kimlik olayının amacı nedir ? Devamlı devamlı oluyor
  • 28-09-2025, 10:59:09
    #2
    Amaç belli sahte hesapların önüne geçmek daha real bir ortam oluşturmak
  • 28-09-2025, 10:59:19
    #3
    artık böyle bile oluyor Bu durumda ne yapacağım?
  • 28-09-2025, 10:59:45
    #4
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaç belli sahte hesapların önüne geçmek daha real bir ortam oluşturmak
    kimlik atmak ile alakası ne hocam çözemedim.
  • 28-09-2025, 11:00:56
    #5
    Bütün hesaplarım dediğine göre hocam. Aşırıya kaçmışsın demek. Kaç hesabın varsa artık instagram seni tehlikeli kullanıcı veya bot kategorisine sokmuş.

    Hesapları azaltmakta fayda var.
  • 28-09-2025, 11:11:24
    #6
    Açamaz iseniz ücret karşılığında ilgilenebiliriz.
  • 28-09-2025, 11:15:38
    #7
    Kişisel fake hesap actiysaniz normal kapatıyor
  • 28-09-2025, 11:18:35
    #8
    yazılım ile yönetiyorsanız hesapları normal hocam herkes aynı programı aynı apileri kullanıyor çok fazla işlem görünce instagram direk kapatıyor hesapları
  • 28-09-2025, 11:30:00
    #9
    SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün hesaplarım dediğine göre hocam. Aşırıya kaçmışsın demek. Kaç hesabın varsa artık instagram seni tehlikeli kullanıcı veya bot kategorisine sokmuş.

    Hesapları azaltmakta fayda var.
    3 hesap var hocam biri şahsi biri sanal biri de fake .
    hepsi icin ayrı onay istiyor bide