VDSe Ses yansıtma mümkün mü? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
VDSe Ses yansıtma mümkün mü?
1
●
122
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
VDSe Ses yansıtma mümkün mü?
30-07-2024, 00:00:20
#1
gbulous
Örneğin Vdsteyken Discordda sesli sohbetteyken Kulaklığımla konuşurken ses gitmesini istiyorum bu mümkün mü ?
30-07-2024, 00:28:07
#2
GameDoping
Merhaba,
Uzak masaüstü bağlantı aracının ayarlarına kendi ses aygıtlarını bağlayabilirsiniz.
İyi çalışmalar dilerim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler