• 15-08-2010, 17:57:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar . Ramazan sonuna kadar yapacak fazla iş kalmadığından dolyı photoshop öğrenmek istiyorum biraz.
    Şu ana kadar hiç kullanmadım .Sıfırdan başlayarak güzel bir temel oluşturmak istiyorum .Nasıl öğrenebilirim ?
    Kaynak önerebilir misiniz. ?
    Kaynakları pm den belirtebilirsiniz

    Teşekür ederim. Saygılar...
  • 15-08-2010, 22:55:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bir çok grafik sitesi var internette. Eminim ararsanız zorlanmassınız. örnek : http://www.google.com.tr/search?hl=&...TR371&ie=UTF-8
  • 16-08-2010, 00:04:48
    #3
    photoshop top secret en acimilikle başlamıştım. Bu setin sayesinde çok şey öğrendim. Zaten bilgiler o kadar da güncel olmadığı için (cs 2 ile başladım 4 çıktı ) yeni başlangıç gibi olur. ama yeni başlangıç dememe bakma,

    http://www.photoshoptopsecret.com/

    sağda play video var onu bi izle ama gözünü korkutmasın en ince detaya kadar öğretiyor dersler. İngilizce ama görsel olduğu için sorun yok.
  • 16-08-2010, 13:46:32
    #4
    Anafor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir çok grafik sitesi var internette. Eminim ararsanız zorlanmassınız. örnek : http://www.google.com.tr/search?hl=&...TR371&ie=UTF-8
    Teşekür ederim.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    photoshop top secret en acimilikle başlamıştım. Bu setin sayesinde çok şey öğrendim. Zaten bilgiler o kadar da güncel olmadığı için (cs 2 ile başladım 4 çıktı ) yeni başlangıç gibi olur. ama yeni başlangıç dememe bakma,

    http://www.photoshoptopsecret.com/

    sağda play video var onu bi izle ama gözünü korkutmasın en ince detaya kadar öğretiyor dersler. İngilizce ama görsel olduğu için sorun yok.
    Teşekür ederim. Hemen göz atayım
  • 17-08-2010, 23:45:20
    #5
    Kendi blogumda bazı videoları veriyorum.
    Forumda da var zaten. Takip edebilirsin
  • 18-08-2010, 02:47:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    photoshop top secret en acimilikle başlamıştım. Bu setin sayesinde çok şey öğrendim. Zaten bilgiler o kadar da güncel olmadığı için (cs 2 ile başladım 4 çıktı ) yeni başlangıç gibi olur. ama yeni başlangıç dememe bakma,

    http://www.photoshoptopsecret.com/

    sağda play video var onu bi izle ama gözünü korkutmasın en ince detaya kadar öğretiyor dersler. İngilizce ama görsel olduğu için sorun yok.
    $500 diyo. bize ücretsiz lazım.

    edit: torrent linkini buldum.5DVD lik.isteyene atabilirm.paylaşımı yasak.
    Not: 18.8gb