• 23-12-2025, 20:56:53
    #1
    Merhaba, eleştirmek serbest.

    Alanınızda uzman yada haşır neşir olanlar olarak sizler bu logoya 10 üzerinden kaç verirsiniz?

    teşekkürler.


  • 23-12-2025, 20:57:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    r10
  • 23-12-2025, 20:58:16
    #3
    Fazla karışık hocam. Daha minimal ele alınmalı bence. İçinde "MCA" yazıyorsa sadece "M" harfini fark edebildim.
  • 23-12-2025, 20:59:16
    #4
    10/7.
  • 23-12-2025, 21:01:41
    #5
    10/4 İkon sanki M1 gibi duruyor MCA'nın kısaltması gibi durmuyor. Renkler çok silik duruyor.