Merhaba arkadaşlar, abiler, kardeşler.Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum.Yanlış yere açtıysam affola
Bir süredir boş zamanlarımda üzerinde çalıştığım bir php script bulunuyor.Arayüz tasarımı/kodlaması ve admin paneli tasarımı kodlaması bitme aşamasında...
Siz değerli abi ve kardeşlerimin fikirlerini almak istiyorum.
Düzenleme (- Bakım Modu Eklenmiştir)
Düzenleme (- İletişim formundan gelen mesajlar admin panele düşme işlemi eklenmiştir)
Arayüz Tasarımı

Admin Paneli



Düzenleme (Admin Panel / Bakım Modu eklendi)

Düzenleme (Arayüz/ Bakım Modu eklendi)

Düzenleme (- İletişim formundan gelen mesajlar admin panele düşme işlemi eklenmiştir)
Bir süredir boş zamanlarımda üzerinde çalıştığım bir php script bulunuyor.Arayüz tasarımı/kodlaması ve admin paneli tasarımı kodlaması bitme aşamasında...
Siz değerli abi ve kardeşlerimin fikirlerini almak istiyorum.
Düzenleme (- Bakım Modu Eklenmiştir)
Düzenleme (- İletişim formundan gelen mesajlar admin panele düşme işlemi eklenmiştir)
Arayüz Tasarımı

Admin Paneli



Düzenleme (Admin Panel / Bakım Modu eklendi)

Düzenleme (Arayüz/ Bakım Modu eklendi)

Düzenleme (- İletişim formundan gelen mesajlar admin panele düşme işlemi eklenmiştir)
