• 20-01-2021, 15:54:46
    #1
    Merhaba arkadaşlar, abiler, kardeşler.Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum.Yanlış yere açtıysam affola
    Bir süredir boş zamanlarımda üzerinde çalıştığım bir php script bulunuyor.Arayüz tasarımı/kodlaması ve admin paneli tasarımı kodlaması bitme aşamasında...
    Siz değerli abi ve kardeşlerimin fikirlerini almak istiyorum.


    Düzenleme (- Bakım Modu Eklenmiştir)
    Düzenleme (- İletişim formundan gelen mesajlar admin panele düşme işlemi eklenmiştir)


    Arayüz Tasarımı



    Admin Paneli






    Düzenleme (Admin Panel / Bakım Modu eklendi)



    Düzenleme (Arayüz/ Bakım Modu eklendi)


    Düzenleme (- İletişim formundan gelen mesajlar admin panele düşme işlemi eklenmiştir)

  • 20-01-2021, 15:56:30
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ikisi de aşırı hoşuma gitti elinize sağlık hocam
  • 20-01-2021, 16:01:27
    #3
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikisi de aşırı hoşuma gitti elinize sağlık hocam
    Teşekkürler Hocam daha üzerinde çalışıyorum bakalım bitince nasıl birşey çıkacak ortaya ben de merak ediyorum.

    Bitince demosunu paylaşacağım
  • 20-01-2021, 16:03:33
    #4
    Elinize sağlık, hoş görünüyor. Bitince demosunu da incelemek isteriz.
  • 20-01-2021, 16:07:42
    #5
    waynee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, hoş görünüyor. Bitince demosunu da incelemek isteriz.
    Değerli yorumun için teşekkürler hocam.Tabiki hocam bitince demosunu yayınlayacağım
  • 20-01-2021, 17:42:12
    #6
    Oldukça güzel görünüyor, elinize sağlık
  • 20-01-2021, 17:45:25
    #7
    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oldukça güzel görünüyor, elinize sağlık
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam
  • 25-05-2026, 02:28:10
    #8
    selamlar hocam nasıl satın alacağız.