• 24-06-2008, 18:42:04
    #1
    Selam arkadaşlar sorun şu; aşağıdaki resimdeki gibi yazını yanı böyle tırtıllı gibi oluyo ne yapınca böyle oluyo anlmış değilim her seferinde kaldırıp yeniden kurmak zorunda kalıyorum bişeyin üzerine yazı yazarken birden bi bakıyorum yazını kalitesi böyle berbat olmuş acab sorun ney nerde hata yapıyorum şimdiden

    Teşekkürler

  • 24-06-2008, 18:45:22
    #2
    texti seç yazı seçili iken sağ tık yap ve smooth sec..
  • 24-06-2008, 18:56:04
    #3
    teşekkürler dostum + rep