Ok nasıl Yapılıyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ok nasıl Yapılıyor
4
●
923
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Ok nasıl Yapılıyor
01-03-2008, 15:11:18
#1
Ahmet94
Üyeliği durduruldu
Mesala Bir Yeri Okla Göstercez Onu Nasıl Yapabilirim
Teşekkürler
01-03-2008, 15:22:49
#2
psblog
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Resimlerde görüldüğü gibi shape yardımı ile yapabilirsin.
01-03-2008, 15:25:28
#3
Ahmet94
Üyeliği durduruldu
Teşekkür Ederimde Ters Yönde Nasıl Çevirecez
01-03-2008, 15:40:12
#4
psblog
Ctrl + T Yapıp mause yardımı ile dödürebilirsin. ctrl t yapmadan önce OK objesinin (layerin) seçili olması gerekir.
tut sürekle şeklinde mevkisini de değiştirebilirsin bunun içinde layer seçili olmalı arac olarak ise move tool(v) seçili olmalı
01-03-2008, 15:55:48
#5
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu tür işler için Real Draw pro programını önerebilirim..Basit işlerde photoshop'u açmaya gerek kalmadan halledilir işler..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler