• 04-05-2026, 23:12:58
    #1
    Memleketini seven açsın son ses dinlesin 🇹🇷

    Azınlıktada kalsak, vatan hainlerine ve satılmışlara inat Memleketimizi ve Atatürkü her zamankinden daha çok sevelim.Ne yaparlarsa yapsınlar gerçek Türkün kalbinden Memleket sevgisinide Atatürk sevgisinide kimse silemez...



    https://youtu.be/l7yzWM5n5_k?si=rw5pqioysl5kPfCQ
  • 04-05-2026, 23:16:00
    #2
    Memleketi seviyorum ama kendimi de
    Keşke bazı şeyler farklı olabilseydi
  • 04-05-2026, 23:19:28
    #3


    Korkma!
  • 04-05-2026, 23:20:18
    #4
    Selam olsun,

    Ben memleketimi çok seviyorum ama platonik gibi yaşıyorum.
    Sevildiğimi, değer gördüğümü ya da güven ilişkisi yok sadece seviyorum.
    Şikayetten değil ama bizde sevilmeyecek insanlar değiliz yani.