• 15-02-2010, 21:58:10
    #10
    bu çok hoşuma gitti gerçekten çalışıyor. +rep
  • 15-02-2010, 22:04:33
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gerçekten sağolun hocam. Bunu da öğrenmek güzel oldu . TR Tarih Fonksiyonuna gerek kalmadı bununla
  • 15-02-2010, 22:07:10
    #12
    hmm, 10-15 gün önce paylaşmıştım işinize yaradıysa sevindim arkadaşlar.
  • 16-02-2010, 00:32:32
    #13
    Teknonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm, 10-15 gün önce paylaşmıştım işinize yaradıysa sevindim arkadaşlar.

    tşkler.