Sqldaki veriyi title olarak yazdırmak
31
●1.915
- 04-08-2008, 18:09:35Üyeliği durdurulduEsas ben Teşekkür ederim Pardon yazmayı unutmuşum
Başta Dogu_Bey , Ersat ve AKoyun olmak üzere ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Elleriniz dert görmesin herkes yardımcı olmaya çalıştı çözene kadar 3 sayfa mesaj olmus
ama sonunda oldu.. Sağolsun R10 Ailesi
ama sonunda oldu.. Sağolsun R10 Ailesi