• 09-03-2026, 01:57:51
    #1
    Merhabalar
    Şanlıurfa’mızın lezzetini İstanbul’a taşıdık.
    O Dürüm Bu Dürüm kartal şubesi ile hizmetinizdeyiz.

    İftar menümüz mevcuttur.
    Hem kaliteli Hemde uygun fiyatla başka yerde bulamazsınız.
    İnstagram sayfasına girince acıkma garantili
    11.00-23.00 arası açıktır.
    Tam konum ve detaylar için İnstagram adresi: @odurumbudurumkartal
    Herkesi bekleriz buyrun gelin..

    Örnek Fiyat listesi;

    İftar menüleri
    Tavuk menü;
    Çorba, iftariyelik, salata, çiğköfte, içecek, tatlı, tavuk but(240gr) 690₺
    Köfte Menü;
    Çorba, iftariyelik, salata, çiğköfte, içecek, tatlı, et köfte(200gr) 790₺
    Ciğer menü;
    Çorba, iftariyelik, salata, çiğköfte, içecek, tatlı, Ciğer(190gr) 890₺
    Urfa-Adana menü;
    Çorba, iftariyelik, salata, çiğköfte, içecek, tatlı, Urfa-Adana(190gr) 890₺
    Karışık ızgara menü;
    Çorba, iftariyelik, salata, çiğköfte, içecek, tatlı, Tavuk+Et+Ciğer(425gr) 1290₺



    R10’a özel gelen müşterilerimize %10 indirim.
  • 09-03-2026, 02:14:09
    #2
    Kişisel Rütbe
    Hayırlı olsun allah bol kazançlar versin
  • 09-03-2026, 02:21:56
    #3
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun allah bol kazançlar versin
    Allah razı olsun. Sizleri de bekleriz hocam
  • 09-03-2026, 03:31:30
    #4
    Allah hayırlı uğurlu etsin, bol kazançlar urfalı olarak sevindim
  • 09-03-2026, 03:37:46
    #5
    Murphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah hayırlı uğurlu etsin, bol kazançlar urfalı olarak sevindim
    Allah razı olsun hocam. Lezzetimizi en iyi sen bilirsin
  • 09-03-2026, 03:41:44
    #6
    İçli köftesi boranısı etli köftesi daha sayamadığım çeşitlerce yemek kebabları zaten diyecek yok gidp yiyenlere afiyet olsun şimdiden
  • 09-03-2026, 05:58:19
    #7
    Hayırlı olsun, bol kazançlar dilerim.
  • 09-03-2026, 06:00:36
    #8
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Hayırlı olsun, bol kazançlar 🙏🏽
  • 09-03-2026, 16:02:45
    #9
    Murphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçli köftesi boranısı etli köftesi daha sayamadığım çeşitlerce yemek kebabları zaten diyecek yok gidp yiyenlere afiyet olsun şimdiden
    Şuanlık sadece kebaptayız hocam inşallah diğerleri de olur
    UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, bol kazançlar dilerim.
    Teşekkürler hocam.
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, bol kazançlar 🙏🏽
    Teşekkürler hocam.