1₺ye kulaklık aldım 😂 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1₺ye kulaklık aldım 😂
8
●
452
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1₺ye kulaklık aldım 😂
10-01-2026, 19:00:02
#1
ResulDigital
Sosyal Medya Uzmanı
Maçı izleyenler anlık altyazıyı gördüyse kapmıştır 500 stok vardı bitti 😁 Idefix Premium 1₺ idi aylığı 2₺ye patladı yani kısaca
10-01-2026, 19:12:50
#2
Caxing
Hayırlı olsun.
10-01-2026, 19:15:46
#3
Antocio
3 TL'ye satarsanız alayım hocam.
10-01-2026, 19:16:54
#4
numanenes
Cyber Security
1TL Değil bedava verseler takmam öyle kulaklık hocam
10-01-2026, 19:18:09
#5
SEOKOZ
Güzel fiyat, eşe dosta hediyelik alınabilir.
10-01-2026, 19:18:32
#6
pusilli
güzel fiyat hocam hayırlı olsun
10-01-2026, 19:22:28
#7
ResulDigital
Sosyal Medya Uzmanı
pusilli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
güzel fiyat hocam hayırlı olsun
Teşekkürler ☺
SEOKOZ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel fiyat, eşe dosta hediyelik alınabilir.
Aynen öyle bende hediye amaçlı aldım 😊
numanenes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1TL Değil bedava verseler takmam öyle kulaklık hocam
Doğrudur
Antocio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 TL'ye satarsanız alayım hocam.
Hediye edicem yoksa ayıpsın hocam 😁
Caxing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.
Teşekkür ediyorum hocam 😊
10-01-2026, 19:24:51
#8
bilgicinitr
Vay be güzel iş 🤣
10-01-2026, 19:34:23
#9
ResulDigital
Sosyal Medya Uzmanı
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vay be güzel iş 🤣
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler