• 21-10-2024, 15:32:54
    #28
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    abi abi abi , sonra egoist
  • 21-10-2024, 15:35:51
    #29
    çok iyi ya
  • 21-10-2024, 16:57:07
    #30
    Yahya911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Part 1 : https://www.r10.net/off-topic/420906...-128514-a.html

    Part 2 geldi aynı kişi :
    Aynı kişi banada yazdı amcamı kaybettim konumu görmüş






  • 21-10-2024, 17:41:01
    #31
    sanal dilenciler.
    gurur 0
    onur 0
    edep haya 0
    niye nefes alıp kendine ızdırap oluyorsun ki ? sık kafana kurtar kendini.
  • 21-10-2024, 19:23:19
    #32
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Benden de borç istiyorlar...
    Prensip haline getirdim. Borç vermiyorum Sorana da prensibim var. Borç vermiyorum diyorum.. Bana da mı abi diyor.. Evet Sana da
    Adı üstünde prensip.
  • 21-10-2024, 21:24:56
    #33
    Bir dönem cezaevinde çalıştım. Dolan-dırıcının birinin şu lafını hiç unutmam: İki çocuğumun üzerine yemin ettikten sonra inanmayan kimse kalmıyor.
  • 21-10-2024, 22:17:26
    #34
    Gönderdiğiniz iban bir teröristin iban'ı olabilir.
    Bundan dolayı pkk'ya yardım ve yataklıktan göz altına alınabilirsiniz.
  • 21-10-2024, 22:43:54
    #35
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı kişi banada yazdı amcamı kaybettim konumu görmüş






    Gerçekten babasının mezarına gittiği gün gelince ne olucak çok merak ediyorum
  • 22-10-2024, 01:38:58
    #36
    mevzu 1 lira 10 lira değil, borç mevzusuna çok net bi tavrım vardır... "ben hilal-i ahmer cemiyetimiyim ?" yaşı azıcık büyük biri için küfür olmayan ama küfür etkisi niteliğindedir, biraz esprisini düşününce keşke anama sövseydi der.