Kizim için isim önerisi ☺️
55
●1.518
- 13-02-2024, 13:16:57Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah hocam. bende 21 aylık bir kız babası olarak ismini Defne koyduk. Düşünebilirseniz eşinizle güzel öneri olduğunu düşünüyorum. Aldığımız tepkiler o yönde.cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-02-2024, 13:24:38Allah analı babalı büyütsün inşaAllah hocam, bence de Arya.onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle