• 10-01-2024, 19:50:36
    #1
    Selamlar,

    Biraz önce 2 adet ekmeğe 40TL ödedik

    1 ekmek 200gr normal ekmek. Hey Maşallah🤣
  • 10-01-2024, 19:53:06
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    istanbulda bile 10tl
  • 10-01-2024, 19:54:18
    #3
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbulda bile 10tl
    Ben de buna şaşırıyorum hocam
  • 10-01-2024, 19:55:08
    #4
    Olsun hocam halk bunu istiyor demek mi memunlar devam sorun yok
  • 10-01-2024, 19:55:51
    #5
    Tolgakaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun hocam halk bunu istiyor demek mi memunlar devam sorun yok
    Aynen hocam katiliyorum 😅
  • 10-01-2024, 19:55:53
    #6
    Çiftli ekmektedir o, gramaj fazladır.
    1 ekmek 20 TL olamaz şuan. İstanbul'da bile 10 TL.
  • 10-01-2024, 19:56:39
    #7
    İyi olmuş sevindim. Keşke 100 olsa.
  • 10-01-2024, 19:56:53
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çiftli ekmektedir o, gramaj fazladır.
    1 ekmek 20 TL olamaz şuan. İstanbul'da bile 10 TL.
    Değil hocam 200gr'lık ekmek 1-2 güne cepte şok günceller onuda atarım çiftli ekmek 40tl

    2 gün önce ss almiştim hatta;
  • 10-01-2024, 20:00:31
    #9
    İstanbul'da fırınımız var ve resmi tarife üzerinden satış yapıyoruz. 210 gr 8 TL. Ama maliyetler arttığı, kâr oranı azaldığı için bölgesel olarak gayriresmi olarak farklı fiyatlardan satış yapılıyor. Yani benim düşünceme göre mevcut giderlere göre ekmeğin fiyatı 8 TL değil, en az 12 TL olmalı. Ama vatandaşlar da zor durumda kalıyor. Kısaca umarım piyasa düzelir.