İstanbul'da fırınımız var ve resmi tarife üzerinden satış yapıyoruz. 210 gr 8 TL. Ama maliyetler arttığı, kâr oranı azaldığı için bölgesel olarak gayriresmi olarak farklı fiyatlardan satış yapılıyor. Yani benim düşünceme göre mevcut giderlere göre ekmeğin fiyatı 8 TL değil, en az 12 TL olmalı. Ama vatandaşlar da zor durumda kalıyor. Kısaca umarım piyasa düzelir.