• 16-11-2023, 14:16:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://www.donanimhaber.com/togg-a-...ikacak--170948

    Bu gerçek mi? VERY sanırım Togg kader güzel olamaz. Ve haberlerde falan hiç bilgi verilmedi sanırım. Gören oldu mu?

    doğruysa ülkemize tekrar hayırlı olsun
  • 16-11-2023, 14:16:55
    #2
    Çinin bile çakmasını yapmaya başladık. Doğru mu anladım?
  • 16-11-2023, 14:18:31
    #3
    Proje yöneticisi Jet Fadıl sanırım.
  • 16-11-2023, 14:19:23
    #4
    Bir sorum olucaktır çok eskiden doğan tofaş türkiyede üretilmiyormuydu onlar neden yerli sayılmıyor ki acaba bilen yazarsa sevinirim
  • 16-11-2023, 14:19:27
    #5
    İlk Model : Very Bad
  • 16-11-2023, 14:20:00
    #6
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proje yöneticisi Jet Fadıl sanırım.
    Hala Proton'a binenler bu yorumunu beğendi
    • TheSeth
    • DoraOtomotiv
    TheSeth ve DoraOtomotiv bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-11-2023, 14:20:53
    #7
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorum olucaktır çok eskiden doğan tofaş türkiyede üretilmiyormuydu onlar neden yerli sayılmıyor ki acaba bilen yazarsa sevinirim
    Fiat lisansı ile üretiliyordu tofaşlar. Türkiyede ford da üretiliyor renault da ama yerli değil.
  • 16-11-2023, 14:22:31
    #8
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiat lisansı ile üretiliyordu tofaşlar. Türkiyede ford da üretiliyor renault da ama yerli değil.
    nladım bilgi için sağolun
  • 16-11-2023, 14:23:24
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala Proton'a binenler bu yorumunu beğendi
    Adam hapisten çıksa hala para verenler olur