• 25-10-2023, 21:05:10
    #1
    Herkese mutlu geceler. Buradaki dostlarımızla her konuda fikir alışverişinde bulunuyor, yeri geliyor tanımaksızın kendimiz gibi görerek dostlar için de en iyiyi istiyoruz.

    Aylar önce aracımı satmayı düşünüp vazgeçmiştim. Şimdi daha farklı bir modele geçmek adına satma planım var. Forumda yine bu konuyla ilgili de sorular sormuştum. Yanıtlayan kardeşlerime sonsuz teşekkürler. 🙏🏻

    Sahibinden’e ilan koymadan hemen önce belki burada da arayan arkadaşlarımız vardır, farklı bir ticaretimiz de gelişir diye aracımı ilk buraya koymak istedim.
    Ciddi arkadaşlarım mesaj yoluyla iletişime geçerse detayları konuşmak isterim. İlandan fotografları da ekleyecegim konuya.

    Aracım 2011 Fluence, 1.5dci, edc otomatik şanzıman. Yakıt tüketimi ve tutulma açısından en değerli modellerden diye ifade edildiği için almıştım. Şanzımanda ve motorda en ufak sorunu yok çok şükür. Tabii araç gurusu değilim buna ekspertiz karar verecektir. 🙂

    Ben aralık ayında almıştım. Yaklaşık 30-40bin km sürdüm. Bakımını Bosch Car Service’de yaptırdım. Sadece bir kez enjeksiyon pulunu değiştirdim, yolda bırakmadı çok şükür.

    Paket Extreme Edition. Ancak multimedya ekran, xenon far, geri görüş kamerası vs bayagı artılı bir araç. Ekstra amfi gibi bir sey de var koltuk altında ama benim ilgi alanıma girmiyor. Ne anlarım ne de bana bir artısı var 😁

    290.000km olmak üzere. Lastiklerin değişmesi gerekiyor. Triger’i de değiştirilse iyi olur. Yakıt filtresi biraz daha maliyetli sanırım. Ben en son bakımda değiştim. Son bakım yapılalı 5000km dolaylarında oldu.

    2011 model bir araç ve İstanbul’dayız. İlla değişen ve boya var. Ama yaşına göre hem km hem de kondisyon düşünüldüğünde temiz araç diyebilirim. Zira bu km’lerde 2011 fluence pek yok gibi ben de araştırdım. Eksper raporunun da fotografını ekliyorum.

    Düşündüğüm fiyat 590.000₺ Bundan 2 ay öncesinde 630.000₺’ye ilanı ilk koyduğumda direkt 580.000₺ veren olmuştu. Ama şu an piyasa yavas biliyorum. Bu sebeple R10’dan yazan arkadaşlara ölücü olmadıkları müddetçe yardım etmeye çalışırım.

    Ciddi dostlarım iletişime geçerse sevinirim. PM daha iyi olur. 🙏🏻











  • 25-10-2023, 21:07:29
    #2
    Eksper raporunda plastik aksama boyalı yazmışta çoğu kurumsal eksper plastik aksama boyalı yada değişen ibaresi kullanmaz ve alış satışta da değer düşmez, bilginize arkadaşlar
  • 25-10-2023, 21:07:39
    #3
    iyi satışlar hocam.
  • 25-10-2023, 21:11:07
    #4
    Plastik parçaya boyalı mı yazılırmış
  • 25-10-2023, 21:14:25
    #5
    Klimasıda dijital olsaydı pazarlığa oturmuştuk hocam. hayırlı satışlar. Arabada güzel extralar var.
  • 25-10-2023, 21:15:10
    #6
    araba deyince hep aklıma gelen diyaloğu paylaşıp hayırlı satışlar dileyeyim

    + sağ kapı değişmiş yazmışsınız
    -evet
    + neden değişti
    - yerini beğenmedim sol taraftakini söküp oraya taktım
    😁
  • 25-10-2023, 21:16:24
    #7
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksper raporunda plastik aksama boyalı yazmışta çoğu kurumsal eksper plastik aksama boyalı yada değişen ibaresi kullanmaz ve alış satışta da değer düşmez, bilginize arkadaşlar
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plastik parçaya boyalı mı yazılırmış
    Merhaba, oto ekspertiz olarak plastik parçalara evet boyalı yazılır. Değer düşmemesi doğrudur. Ancak ön ve arka tampon plastikler, Clio gibi araçların on çamurlukların plastikleri ve marspiyel plastikleri boyalı görülürse plastik boyalı diye belirtilir.

    Bunun sebebi, çoğu aracı satarken full orijinal diyorlar ve alıcı kişiler tamponları bile orijinal olduğunu düşünüyor ve bunu ekspertiz olarak belirtmedigimiz zaman hukuki olarak olmasa da telefon, mail, Maps yorumu olarak olumsuz yorumlar alabiliyoruz.


    Hayırlı işler dilerim @orhansengun;
  • 25-10-2023, 21:20:00
    #8
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksper raporunda plastik aksama boyalı yazmışta çoğu kurumsal eksper plastik aksama boyalı yada değişen ibaresi kullanmaz ve alış satışta da değer düşmez, bilginize arkadaşlar
    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi satışlar hocam.
    winner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plastik parçaya boyalı mı yazılırmış
    Emiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimasıda dijital olsaydı pazarlığa oturmuştuk hocam. hayırlı satışlar. Arabada güzel extralar var.
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba deyince hep aklıma gelen diyaloğu paylaşıp hayırlı satışlar dileyeyim

    + sağ kapı değişmiş yazmışsınız
    -evet
    + neden değişti
    - yerini beğenmedim sol taraftakini söküp oraya taktım
    😁
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, oto ekspertiz olarak plastik parçalara evet boyalı yazılır. Değer düşmemesi doğrudur. Ancak ön ve arka tampon plastikler, Clio gibi araçların on çamurlukların plastikleri ve marspiyel plastikleri boyalı görülürse plastik boyalı diye belirtilir.

    Bunun sebebi, çoğu aracı satarken full orijinal diyorlar ve alıcı kişiler tamponları bile orijinal olduğunu düşünüyor ve bunu ekspertiz olarak belirtmedigimiz zaman hukuki olarak olmasa da telefon, mail, Maps yorumu olarak olumsuz yorumlar alabiliyoruz.


    Hayırlı işler dilerim @orhansengun;

    Şu konuya gelen yorumlar bile ne kadar güzel bir ortamda olduğumuzun kanıtı. 🙏🏻😊

    Çok teşekkürler dostlar. Hayırlı satışlar olsun cümlemize. Arabam için de bizi alıcıya, alıcıyı bize karşı mahçup etmesin Allah. Hayırlısıyla sonuçlansın. Sahibinden’e de koyduk.