• 25-10-2023, 03:11:14
    #1
    Steam’da bulunan tüm oyunlar 20 Kasım itibarıyla DOLAR cinsinden satılacak.

  • 25-10-2023, 03:13:59
    #2
    Kötü oldu :S nedir bu gidiş, nereye gidiyoruz anlamıyorum...


    Hayaldi gerçek oldu dedikleri bumu yoksa ?



    Yakında Google ve Youtube Arkasından Facebook vs Türkiye'dençekilme kararı alır mı acaba ?

    Video
    https://www.youtube.com/shorts/Fo_qCu-hqiY

  • 25-10-2023, 03:14:01
    #3
  • 25-10-2023, 03:20:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ohhhhh
  • 25-10-2023, 03:23:39
    #6
    Kimin sayesinde acaba....
  • 25-10-2023, 03:24:52
    #7
    Arjantin ve Türkiye.. Dünyada gıda enflasyonunun en yüksek olduğu 2 ülke. Gerçekten trajikomik. Adamlar resmen "Kardeş sizdeki enflasyonla biz baş edemiyoruz, işinize gelirse dolarla alın, gelmezse almayın." diyip vurup kapıyı gitmişler. Ben 96 doğumluyum, kendimce çok zor bir gençlik yaşadığımı düşünüyor idim ama 2010'larda genç olmak bile şu zamana göre büyük bir şükür sebebiymiş. Genç arkadaşlar, Allah yardımcınız olsun.
  • 25-10-2023, 03:33:28
    #8
    Sebebi enflasyon tabiki ancak ana sebebi yabancıların ₺ üzerinden ucuza oyun satın alması.
  • 25-10-2023, 03:37:48
    #9
    Rusların tl hesap satması maalesef ucu bize dokundu