R10 üyeside depremde ölmüş olabilir☹☹
77
●8.402
- 03-03-2023, 22:05:02Çok şükür zar zor atlattık hocam. Ev hasar gördü eve ilk gün giremedim. İkinci gün bilgisiyarlarımı toparlayıp çıktım, R10'na girememe sebebim internet çekmemesiydi ilk hafta internet ile ilgili bağlantımız yoktu. Ondan dolayı giremedim, ama düşündüğünüz için teşekkürler hocamReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle