• 27-02-2023, 14:13:11
    #73
    Allah rahmet eylesin, çok üzüldüm.
  • 27-02-2023, 17:32:32
    #74
    Allah rahmet eylesin
  • 27-02-2023, 18:23:20
    #75
    Başımız sağolsun allah rahmet eylesin.
  • 27-02-2023, 19:37:25
    #76
    ben de @fatihbaz; arkadaşı merak ediyorum günlerdir girmemiş tanıyan var mıydı?
  • 27-02-2023, 19:43:39
    #77
    ****** forumunda ulaşan arkadaşlar vardı sanırım durumu iyiydi en son.
  • 03-03-2023, 22:05:02
    #78
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Rant; bu arkadaşında son girişleri depremin olduğu gün hocam gezerken fark ettim
    Çok şükür zar zor atlattık hocam. Ev hasar gördü eve ilk gün giremedim. İkinci gün bilgisiyarlarımı toparlayıp çıktım, R10'na girememe sebebim internet çekmemesiydi ilk hafta internet ile ilgili bağlantımız yoktu. Ondan dolayı giremedim, ama düşündüğünüz için teşekkürler hocam