• 22-10-2022, 09:35:05
    #1
    Yeni düzenleme ile yurt dışından bir ayda 5’ten fazla kitap siparişi verirseniz, gümrüğe gidip bizzat kendinizin çekmesini istiyorlar. Telefon değil, araba değil, saat değil, sadece kitap.

    yorumlarınız benim için önemlidir. Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 22-10-2022, 09:36:21
    #2
    Suyu çıktı artık
  • 22-10-2022, 09:43:53
    #3
    Ticarete dönüştürülmemesi için yapılıyor olabilir
  • 22-10-2022, 09:44:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha 1 hafta evvel 9 kitap sipariş verdim. Gümrüğe gideceğim yol parasına bir 9 tane daha alırım.
  • 22-10-2022, 11:15:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yurtdışından alışverişi tamamen kapatacaklar anlaşılan. Bu ona doğru gidiyor.
  • 22-10-2022, 11:27:08
    #6
    İhracat artmayınca ithalatı azaltalım demişler bence 😂🥲
  • 22-10-2022, 13:55:21
    #7
    İyice şaşırdılar iyice...