• 20-06-2022, 20:03:52
    #1
  • 20-06-2022, 20:04:18
    #2
    sebep ?
  • 20-06-2022, 20:04:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yeni platformlar çıktıkça bitme noktasına gelmişti en iyisini yaptı bence
  • 20-06-2022, 20:04:55
    #4
    İsminden belliymiş gitti gidiyor.
  • 20-06-2022, 20:05:12
    #5
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sebep ?
    Ebaya satilmişti ebayda türkiyeden çekiliyormuş yanlış bilmiyorsam
  • 20-06-2022, 20:05:20
    #6
    gitti gidiyor diye diye yillar geçti,sonunda gidebildi,yolun açik olsun pazar yeri adam
  • 20-06-2022, 20:06:11
    #7
    Bana göre bir zamanlar en iyisiydi. Ayak uyduramadı demek.
  • 20-06-2022, 20:12:16
    #8
    Bannerlarını sitemize koyar güzel paralar kazanırdık uzun yıllar önce, o zamanlar en parlak dönemiydi sanırım. Sonradan iyi yönetemediler marketing işlerini. Diğer firmalar ezdi geçti. Yine de saçma bence kapanacak olması, en kötü yerli bir girişimciye devredilebilirdi ebay tarafından. Onca insan işsiz kalacak, diğer alışveriş siteleri kadar olmasa bile hala bir popülerliği ve kullanım alanı vardı.
  • 20-06-2022, 20:15:29
    #9
    bence daha iyi çok fazla alışveriş paltfromu kafa karıştıyor.kaliteli olsun bir iki tane olsun. n11 e birşey lmasın bana yeter.trendyol bile yok olabilir.