🤣🤣 Tüm ülkenin mazotunu siz kullanıyorsun herhalde hocam. O istatistiği göre dünya da benzin savaşlarının nedenlerinden biri de sizsiniz 🤣🤣🤣
🤣😂 1 araç için o istatistik diğer araçlarında ister misin ?
🙏🏻🙏🏻 En fazla 6k ya dolan 600 lt depoyu ( 10 tl den hesaplarsak ) şu an yarısını dolduramamanın acı tebessümü bu gülüşmeler.
Allah milletin yardımcısı olsun ne diyim..
A ismi de gitse bu böyle bir en az 5 sene devam edicek B ismi gelse de..
@serhat67; Bi Türkiye turu atmak ister misin ? 90 gün sonra aldığım noktaya bırakırım ama 😂🤣