• 17-04-2022, 19:01:10
    #1
    API
    Üyeliği durduruldu


    Geçen sene bu aylarda konuma gelen yorum ne diyeceğimi bilemedim.
  • 17-04-2022, 19:02:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gelen zamlar nolucak bilinmiyor vallahi Haziran gibi ailece tatile gidelim diyoruz 400-500 km arabayla nasıl olucak hâla bilinmiyor 😂
  • 17-04-2022, 19:03:52
    #3

    Ağlamıyorum gözüme toz kaçtı 🤣😂
  • 17-04-2022, 19:04:10
    #4
    çokta geri gitmeye gerek yok hocam ekimde de 7 liraydı benzin
    5-6 ayda 3 kat yükseldi
  • 17-04-2022, 19:10:13
    #5
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ağlamıyorum gözüme toz kaçtı 🤣😂
    Duster aracını 6 kere dolduruyor. Bu da 6300 km demek. Herhalde 2 ay yeter bana 🤪🤣
  • 17-04-2022, 19:14:32
    #6
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duster aracını 6 kere dolduruyor. Bu da 6300 km demek. Herhalde 2 ay yeter bana 🤪🤣
    Yarı depo istatistiğini attım hocam özelden 😂🤣 2-3 gün sürüyor bitmesi

    2 ay yetse keşke
  • 17-04-2022, 19:17:11
    #7
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarı depo istatistiğini attım hocam özelden 😂🤣 2-3 gün sürüyor bitmesi

    2 ay yetse keşke
    🤣🤣 Tüm ülkenin mazotunu siz kullanıyorsun herhalde hocam. O istatistiği göre dünya da benzin savaşlarının nedenlerinden biri de sizsiniz 🤣🤣🤣
  • 17-04-2022, 19:19:45
    #8
    Onların keyfi yerinde...



    https://twitter.com/sevincliismail/s...43359473328129
  • 17-04-2022, 19:20:44
    #9
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    🤣🤣 Tüm ülkenin mazotunu siz kullanıyorsun herhalde hocam. O istatistiği göre dünya da benzin savaşlarının nedenlerinden biri de sizsiniz 🤣🤣🤣
    🤣😂 1 araç için o istatistik diğer araçlarında ister misin ?

    🙏🏻🙏🏻 En fazla 6k ya dolan 600 lt depoyu ( 10 tl den hesaplarsak ) şu an yarısını dolduramamanın acı tebessümü bu gülüşmeler.

    Allah milletin yardımcısı olsun ne diyim..

    A ismi de gitse bu böyle bir en az 5 sene devam edicek B ismi gelse de..

    @serhat67; Bi Türkiye turu atmak ister misin ? 90 gün sonra aldığım noktaya bırakırım ama 😂🤣